ЖК Smart Plaza Polytech: управління репутацією

Девелоперська група UDP придбала права на об’єкт незавершеного будівництва за адресою пр. Перемоги, 26, змінила концепцію комплексу та відновила будівництво під новим брендом ЖК Smart Plaza. New City Developers займалась маркетингом та продажем квартир у ЖК. Оскільки об’єкт 8 років стояв недобудований, одним із важливих напрямків нашої роботи стало управління репутацією житлового комплексу.

Що зробили:

1. Провели моніторинг інформації, розміщеної в ЗМІ, на тематичних порталах, соцмережах та форумах. Виявлені негативні згадки розділили на такі групи:

  • негатив пов’язаний з припиненням будівництва;
  • інформація відносно можливих конструктивних проблем;
  • інформація про юридичні та судові суперечки навколо комплексу.

2. Створили план дій для роботи з кожною з цих груп:

  • Поширювали інформацію про нового забудовника із бездоганною репутацією.
  • Писали про експертизи, які засвідчували, що ЖК відповідає всім будівельним нормам та стандартам.
  • Говорили про заплановані новим проектом демонтаж старих конструкцій фасаду.
  • Повідомляли, що всі юридичні спори врегульовані, а інтереси «старих» інвесторів будуть враховані при реалізації проекту.
  • Провели роботи в соцмережах і на форумах із метою нейтралізації негативу та інформування аудиторії стосовно поточного стану будівництва.

Результати:

  1. Зменшився вплив негативної репутації та сформувалася довіра до житлового комплексу;
  2. За перші 2 місяці було продано 28 квартир;
  3. Вартість квартир була підвищена на 10% від початкової.

Site Footer