Реалізація низьколіквідної нерухомості

Продати те, що купувати не хочуть – завдання складне та, водночас, цікаве. Наприкінці 2017 року до нас звернувся приватний інвестор, з пропозицією продати 19 квартир у недобудованому житловому комплексі по вул. Маланюка (Сагайдака), 101.

До того, як звернутись до компанії NCD, власник спробував реалізувати житло самостійно, проте зазнав невдачі з кількох причин. По-перше комплекс будували повільно та декілька разів переносили строки здачі в експлуатацію. По-друге, продажем квартир у цьому будинку займалось паралельно одразу 3 компанії, що мали власні офіси продажу та значні рекламні активності. По-третє, у локації було багато комплексів-конкурентів, які будувалися швидше. Також зовсім поряд починали будівництво ЖК «Русанівська гавань», який запустив потужну рекламну кампанію та відтягував на себе велику кількість потенційних клієнтів.

Вивчивши ситуацію, ми прийшли до висновку, що для успішних, а головне – швидких продажів (саме таке завдання ставив перед нами замовник), потрібно зробити наступне:

  1. Позиціонувати квартири, як акційні, для чого створити спеціальний сайт.
  2. Відкрити офіс продажів біля ЖК.
  3. Розробити та втілити в життя агресивну маркетингову стратегію та рекламні активності.
  4. Зменшити ціну на деякі квартири до 7% від аналогічних у конкурентів.

В результаті, протягом 3 місяців було продано всі квартири.

Site Footer