Основні підсумки 2019 року

За 2019 рік компанією NCD було продано 194 об’єктів нерухомості, що на 29% менше, у порівнянні з минулим роком (273 об’єктів).

Проте загальна площа проданої нерухомості знизилася всього на 22%. Така різниця обумовлена зміною середньої площі квартир, які продавалися у 2019 році.

Середня площа квартири у 2019 становила 67 м², в той час як у 2018 році вона становила близько 60 м². Тренд на поступове збільшення попиту на комфортні квартири підтверджують також кількість запитів у відділах продажу.

Основні чинники зменшення продажів:

— президентські та парламентські вибори в першій половині року;
— значне зміцнення +17% гривні щодо долара та євро у другій половині року;
— завершенням етапу продажів у житлових комплексах «Олександрівський 2.0» та Smart Plaza Polytech;
— банкрутство компанії «Укрбуд».

Цікавим є той факт, що вартість ліда у 2019 році склала приблизно 600 грн, в той час як у 2018 становила 672 грн/лід, при цьому конверсія в продажі не змінилася. Завдяки in-house marketing ми змогли підвищити ефективність роботи у цьому році. Дана стратегія дозволяє нам бути попереду, в той час коли всі забудовники включають однакові маркетингові активності.

Site Footer