Онлайн-опитування — сучасний метод ефективних маркетингових досліджень

Останнім часом інтернет-маркетинг розвивається швидкими темпами та поступово вдосконалює якісність онлайн-діяльності. З розвитком технологій та поширенням Інтернету зазнають значних змін маркетингові дослідження: збільшуються їх обсяги та підвищуються стандарти якості.

За допомогою онлайн досліджень можна отримати безліч первинної інформації: дослідження цільової аудиторії, вивчення думки споживачів, дослідження якості надання послуг, тенденції зміни ринку, маркетингова діяльність конкурентів, тощо.

Компанія New City Developers в кінці 2019 року також проводила онлайн-анкетування з метою дослідження впізнаваності новобудов та забудовників міста Бориспіль. Опитування тривало 1 місяць та охопило 10 000 осіб (населення м. Бориспіль становить 60 672 осіб), було згенеровано 250 анкет.

Дослідження було спрямоване на вивчення таких показників впізнаваності житлових комплексів та забудовників міста як Top Mind (1-ша згадка зі списку новобудов та забудовників без підказки), спонтанне знання бренду (Spontaneous) (назва без підказки), Brand Awareness (назва зі списку зі підказкою). Також досліджувалася рекламна діяльність забудовників та ЖК.

Слідкуйте за нашою стрічкою новин, де ми поділимося результатами дослідження

Site Footer