Концепція проєктів житлових комплексів

Ми продовжуємо розглядати причини виникнення неліквідних залишків нерухомості. Наступна причина — невдала концепція або відсутність концепції проєкту, що однозначно веде до труднощів з продажем нерухомості.

Під концепцією ми розуміємо — опис основної ідеї проєкту, цільової аудиторії та її інтересів, цілей проєкту та стратегії їх досягнення, продукту і його ключових властивостей. Це модель, в якій прописані всі основні фактори та архітектурна конструкція проєкту.

Не потрібно плутати концепцію та інфраструктуру, концепцію та «двір без машин», концепцію та благоустрій, концепцію та комерційні приміщення на першому поверсі, й, нарешті, концепцію та назву проєкту.

Концепція є важливою, як на етапі постановки завдання архітекторам, так і при комунікації зі споживачем.

На даний момент, найбільш вдалими є ті концепції, які пропонують певний стиль життя з визначеними характеристиками та різними опціями.

Особливо актуальним є тренд на багатофункціональні проєкти, де поєднується житлова, торговельна, офісна, навчальна та розважальна функція. Також актуальні проєкти квартальної забудови, з детально розробленою власною інфраструктурою.

Як приклад з історії наших об’єктів, можемо згадати проєкт «Будинок на Клименко», де була відсутня концепція та проєкт «Smart Plaza Polytech», де була чітка й зрозуміла концепція. Відповідно терміни реалізації та ефективність проєктів відрізнялися в більш ніж два рази.

Site Footer